Diks Bedmakers betekent natuurlijk slapen op de voornaamste materialen die de natuur ons biedt.
Kwaliteit en vakmanschap, ontstaan uit gedreven deskundigheid en oprechte passie. En dat sinds 1918 toen Piet Diks zijn allereerste matras van stro maakte, brengt ons vier generaties en bijna honderd jaar ervaring later een nieuw beddenmerk.

Een humoristische commercial voor online media. Door op het juiste moment er voor te zorgen dat de kijker gegrepen wordt doet deze commercial het uitmuntend goed op YouTube en wordt hij bijna nooit weggeklikt.

De juiste snaar op het juiste moment.

Tussen de wereldberoemde rozentuinen is een van de meest geavanceerde bedrijven van de wereld gevestigd. Vandaar de verrassing van Lottum.

Seco wilde ook graag hun omgeving en de mensen wilden laten zien. Een enorm succes bij de klanten en in de hele omgeving waar de films tijdens het 40 jarig bestaan aan werd getoond.

De tijd staat stil bij ’t Zusje. Avondvullend genieten van tapas met steeds een verschillende setting, verschillende samenstelling van gezelschappen en veel gezelligheid. Van voorgerecht tot dessert en dat oneindig door middel van een loop waardoor de film steeds weer opnieuw begint.

De film is vooral bedoeld voor op de homepage van de website, maar is ook op de sociale media ingeslagen als een bom. Binnen een paar uur over de 35.000 views op Facebook.

‘Boekel – the farmers from te valley’, laat zien dat Boekel veel méér is dan het boerendorp waar mensen het voor houden. En horen we daar nou BBC-icoon David Attenborough de loftrompet steken over Boekel?

De prachtige documentaire laat de vele mogelijkheden zien die Boekel kent voor jong en oud om hun leven op te bouwen. Boekel is een gemeente die vooruitdenkt, innoveert en ruimte biedt aan hightech bedrijven en andere creatieve initiatieven.