We hopen dat je hebt genoten van een heerlijke en verkwikkende vakantieperiode! Terwijl we ons opmaken voor een nieuw seizoen, willen we je een warm welkom terug heten met een vleugje frisheid, inspiratie en nieuwe energie.

Stap in de magische wereld van creativiteit en energie terwijl we je meenemen achter de schermen van de opnames voor de sprankelende commercial van Club 9, in samenwerking met niemand minder dan Alive and Kicking! ūü騂ú®

Wij hebben het mooie verhaal van VERBA mogen vastleggen op film. Een prachtig familiebedrijf dat innovatieve varkensvoerbakken voor de nationale en internationale markt produceert. In de video kun je zien hoe ze al 50 jaar vol toewijding de behoefte van varkenshouder en varken omzetten naar de perfecte voerbak en hoe ze daarbij hun footprint minimaliseren.

Hoe verpak je een re-brandvideo voor een bedrijf die machines maakt voor premium verpakkingen? Zo dus! Doormiddel van een hele fijne samenwerking met TEUN – Marketing Maakindustrie en Circa leggen we de focus op deze unieke AROVAC¬ģ-technologie en zetten we de AROVAK-zak en de mensen van ARODO in de spotlight.

Je bedrijf op een ludieke manier in beeld brengen met als doel zo’n hoog mogelijk bereik en deelfactor cre√ęren.

Daarom hebben we samen met BAS Trucks een concept ontwikkeld met 6-voudig wereldkampioen trial-cross Adam Raga.

En door er een leuke première aan te hangen ging de film viraal. Meer dan een miljoen views binnen 3 dagen en bijna 8 duizend keer gedeeld.

Plastic producten die u elke dag gebruikt. Ze zien er zo eenvoudig uit, maar in het hart daarvan ligt een verhaal van innovatie en technologie. Wat je elke dag van je leven nonchalant gebruikt, bevat een wereld van innovatie, kwaliteit en zelfs duurzaamheid. Welkom in de wereld van Haval Packaging.

Diks Bedmakers betekent natuurlijk slapen op de voornaamste materialen die de natuur ons biedt.
Kwaliteit en vakmanschap, ontstaan uit gedreven deskundigheid en oprechte passie. En dat sinds 1918 toen Piet Diks zijn allereerste matras van stro maakte, brengt ons vier generaties en bijna honderd jaar ervaring later een nieuw beddenmerk.

Een humoristische commercial voor online media. Door op het juiste moment er voor te zorgen dat de kijker gegrepen wordt doet deze commercial het uitmuntend goed op YouTube en wordt hij bijna nooit weggeklikt.

De juiste snaar op het juiste moment.

Tussen de wereldberoemde rozentuinen is een van de meest geavanceerde bedrijven van de wereld gevestigd. Vandaar de verrassing van Lottum.

Seco wilde ook graag hun omgeving en de mensen wilden laten zien. Een enorm succes bij de klanten en in de hele omgeving waar de films tijdens het 40 jarig bestaan aan werd getoond.