Met een speciale bril wordt deze 360 gradenfilm getoond op beurzen en bij klantbezoeken. De beleving wordt nog sterker doordat we hiervoor een speciale software gebruiken, zodat de kijker zelf kan bepalen van welke ruimte naar welke ruimte hij wil gaan door naar een bepaald punt te blijven kijken.

Een leuke interactieve beleving en een unieke manier om één van de vele gebouwen te tonen aan (potentiële klanten).

Een tijdelijk gebouw groter dan een voetbalveld voor een beurs in de Messe van Frankfurt. 2 weken lang mochten we met 6 camera’s in winterse kou en sneeuw deze timelapse vastleggen. Met een prachtig resultaat van een bouw van ruim 2 weken weergegeven in een kleine 2 minuten.

230.000 foto’s in 2 weken

Tenten voor evenementen en Demontabele gebouwen. Dat zijn de speerpunten voor deze commercial. Met als sub items de diversiteit van deze tijdelijke accommodaties, flexibel, duurzaam en dat in de vorm van huur lease of koop.

Dit alles in 25 seconde op een leuke ludieke manier.