Logistiekconcurrent kwam bij ons met de vraag hun merkbeloftes te vertalen naar een serie van vijf online commercials, die ook als één langere commercial gebruikt zouden kunnen worden. Dat wilden ze anders doen dan de rest: komisch, verrassend en een tikje rebels. Dat is het soort opdracht waar we helemaal voor gaan.

Er zijn talloze concurrerende logistieke toeleveranciers, maar er is maar één Logistiekconcurrent. Omdat ze bekend staan om hun perfecte dienstverlening, hebben ze als beeldmerk het ‘perfect’-handsymbool geadopteerd. Wij namen hun imago en dat herkenbare gebaar als uitgangspunten voor een serie van vijf films waarin een medewerker van Logistiekconcurrent de vijf merkbeloften van het bedrijf laat zien.

In vijf komische scènes – geïnspireerd op verschillende genres en motieven uit de wereld van Hollywood blockbusters – laten we op een verhalende manier zien hoe Logistiekconcurrent zorgt dat alles perfect wordt geregeld. De vijf video’s zijn over een langere periode één voor één gelanceerd om maximale impact te creëren. Klanten en betrokkenen waren razend enthousiast over de films, en zo hebben we aanzienlijk bijgedragen aan de verbinding die mensen voelen met het merk Logistiekconcurrent.

In onderstaande behind-the-scenesfilm geven we een kijkje achter de schermen van deze bijzondere productie.

Logistiekconcurrent

OpdrachtgeverLogistiekconcurrent (Jeffrey van den Wildenberg, Corne van de Laar)Creative producerMaria GaoConcept & scenarioJoeri PruysRegieNick JanssenProductiePuck MickersCameraStijn de WaalLichtQuintijn MaasLicht-assistentieNiels RuttenMontageLuuk van RielMuziekTC SoundworxSound designLuuk van RielColor gradingLuuk van RielCastMichiel Gouka & medewerkers van LogistiekconcurrentMet dank aanThijs Gerritsen & Puck Mickers (behind the scenes)

Privacy Preference Center